Зворотний дзвінок

Новини ринку металургії

Індійський автопром продемонструє цьогорічне двозначне зростання - Tata Motors

«Автопарки зростуть, і люди продовжать купувати автомобілі ще в більших кількостях. Тому цей рік також стане хорошим роком, яким був останній порівняно з попереднім роком», - каже виконавчий директор Tata Motors Гіріша Вага.

Виконавчий директор Tata Motors Гіріша Вага заявив, що у поточному фінансовому році індійська автомобільна промисловість продемонструє двозначну цифру зростання виробництва завдяки сприятливим умовам попиту на тлі прискорення економічної активності, попри високі ціни на паливо та підвищення процентних ставок за автокредитами.

Сегмент комерційних автомобілів, пік якого припав на 2018–2019 роки з обсягом виробництва понад 10 тисяч одиниць, пережив спад у наступні два фінансові роки, але вже почав набирати обертів порівняно з минулим фінансовим роком.

Хоча може знадобитися більше часу, щоб знову досягти найвищих обсягів, з точки зору корисного навантаження галузь може досягти попереднього піку раніше на тлі зростання попиту на комерційні автомобілі (CV) з більш високим корисним навантаженням.

«Я думаю, що минулого року економіка знову почала зростати, і ми побачили зростання ринку комерційних автомобілів приблизно на 26%. Ми (Tata Motors) зросли на 33%. Ми досягли більшого, ніж в інші компанії галузі», - сказав Ваг.

Коли його запитали, які можуть бути темпи зростання, він сказав: «Ми також маємо побачити двозначне зростання цього року».

Що стосується Tata Motors, він сказав, що мета полягає в тому, щоб досягти більшого успіху, ніж загалом у галузі, як це було минулого року.

Коментуючи вплив зростання цін на сировинні товари, Ваг сказав, що це було безпрецедентним.

«Підвищення цін на сталь у тому вигляді, в якому воно сталося, просто приголомшує. У комерційних автомобілях вплив підвищення цін на сталь досить великий, тому що майже 45% нашої структури витрат залежить від сталі. Таким чином вплив був досить сильним», - сказав топ-менеджер Tata Motors.

Компанія намагається відобразити зростання витрат за рахунок підвищення цін на свої автомобілі, сказав він, додавши: «Минулого року ми підвищували ціни майже кожен квартал, але цього було недостатньо, щоб звести нанівець вплив, що залишився».